- Loading-

Customer Intelligence

Inzicht in uw Customer Intelligence

Wie zijn klanten goed kent, zet zijn marketingbudget effectief in. Als u weet wat hun mediaconsumptie en aankoopgedrag is, wat hun voorkeuren en behoeftes zijn, dan kunt u ze gericht bereiken en ze aan u binden. Het helpt ook enorm als u weet waarom ze voor u kiezen of juist voor uw concurrent. Het analyseren van (potentiële) klanten op basis van data uit verschillende systemen, geeft een helder en specifiek inzicht in hoe u uw klanten gepersonaliseerd kunt aanspreken en engageren.

Klantbeleving en -betrokkenheid

Het laten zien van de juiste boodschap op het juiste moment, is alleen mogelijk wanneer u uw (potentiële) klanten goed begrijpt. Beleving krijgt pas echt betekenis wanneer u hen persoonlijk kunt aanspreken. Dit staat ook wel bekend als Customer Centric Marketing (CCM).

Hierbij is het openstellen van afdelingsafhankelijke datakanalen (silos) binnen de organisatie noodzakelijk en zonder een Data Management Platform (DMP) vrijwel een onmogelijke klus. Bovendien zorgt de DMP ervoor dat u persoonsgegevens veilig kunt verwerken en gebruiken zoals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) oplegt.

Wat betekent Customer Intelligence voor u?

Bij elkaar brengen van alle silo's binnen en buiten de organisatie.

Vostradamus verzamelt, identificeert, normaliseert, combineert, segmenteert en analyseert (uw) data m.b.v een DMP.

Dit betekent onder andere voor u dat u insights vanuit alle relevante silo-data kunt vergaren.

Het kunnen gebruiken van relevante data voor MarCom-activiteiten.

Vostradamus zorgt voor concrete aanbevelingen op basis van DMP output.

Dit betekent onder andere voor u dat u gebruik kunt maken van alle relevante silo-data voor Customer Centric Marketing.

De juiste boodschap op het juiste moment bij de juiste persoon.

Vostradamus voorziet u of uw bureau van insights met betrekking tot uw het gepersonaliseerd benaderen van uw (potentiële) klant.

Dit betekent onder andere een sterkere merkbinding en maximaal rendement uit uw MarCom-budget.

Het voorbereiden van de gehele organisatie op de komst van de AVG.

Vostradamus adviseert welke stappen u dient te ondernemen om straks klaar te zijn voor de AVG.

Dit betekent dat u aantoonbaar kunt voldoen aan de normen van de AVG en het voorkomen van mogelijke forse boetes.

Meer weten over Customer Intelligence?

Laat hieronder uw contactgegevens en eventueel bericht achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.