- Loading-

MarCom Intelligence

Inzicht in uw MarCom Intelligence

Vaak worden marketingstrategieën gebaseerd op ervaring, onderbuikgevoel en gewoonte.
Maar de vragen hóé en wáár uw MarCom inspanningen het meeste effect opleveren, worden steeds belangrijker en omvangrijker. Veranderende mediaconsumptie, digitale transformatie, de versplintering van consumentendoelgroepen en een veranderende definiëring van de markt, vragen om een aangepaste benadering van de gehele media-inzet. Een gefundeerd inzicht in de samenhang van de verschillende media en middelen, zorgt ervoor dat u uw communicatie-inspanningen naar een hoger plan kunt tillen en hoe u maximaal rendement uit uw MarCom budget kunt halen.

Eérst meten is beter weten

In geen enkele andere branche gaat het gezegde ‘meten is weten’ zo goed op als in de onze. Wij brengen daar nog een kleine nuance in aan: ‘Eérst meten is beter weten’. Een nieuwe (reclame)campagne van uw bedrijf of merk slokt vaak een groot deel van het mediabudget op. Het is niet meer dan logisch dat u dan ook wenst te weten, wat deze investering u gaat opleveren en uiteindelijk heeft opgeleverd. Daarom begint elke campagne of mediastrategie met het in kaart brengen van de huidige situatie.

Wat betekent MarCom Intelligence voor u?

Voorkomen van onnodige investeringen in tools

Vostradamus beschikt over alle tools die vereist zijn om de juiste insights te creëren.

Dit betekent dat u een aanvulling op uw organisatie heeft zonder investeringslasten voor de tools.

Creëren van doelgroepinzicht met behulp van data

Vostradamus combineert, waar nodig, bestaande data en onderzoeksdata.

Dit betekent voor u waardevolle en volledige doelgroep insights.

Het kunnen ondernemen van datagedreven besluiten

Vostradamus zorgt voor concrete aanbevelingen ten aanzien van MarCom inspanningen.

Dit betekent dat u MarCom activiteiten kunt bijsturen.

Op voorhand inschatten wat de MarCom-effecten zijn

Vostradamus prognosticeert wat uw MarCom inspanningen teweeg kunnen gaan brengen.

Dit betekent voor u een maximaal rendement uit uw MarCom-budget.

Meer weten over MarCom Intelligence?

Laat hieronder uw contactgegevens en eventueel bericht achter. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.